Aprašymas

Patarimai: Sveiki, jei jums kyla kokių nors problemų ar neaiškumų, nedelsdami susisiekite su mumis ir mes padėsime jums išspręsti problemą.Prašome neatidaryti ginčo ar palikti blogas peržiūros, dėkojame už jūsų supratimą!

Dažnai Užduodami Klausimai:

Q: Parama Didmeninės?

A:Mes remti didmeninė,prašome susisiekti su mumis, jei jums reikia importuoti masės kiekis.

Q:Kodėl aš nematau logistikos informacijos atnaujinimas?

Prašome patikrinti, ar logistikos informaciją apie šią websitehttps: // www. 17track.net/enif jūs neturite žinoti, ką daryti, prašome kreiptis į pardavėją.

Q:Ką daryti, jei produktai gavau, yra nesuderinamas su tuo, ką aš nusipirkau?

A:šiuo atveju, prašome nereikia atidaryti GINČĄ, jūs galite susisiekti su mumis tiesiogiai, pamatę savo naujienas, mes iš karto padėti jums išspręsti problemą

Q:logistikos informacija rodo, kad paketas yra sėkmingai pristatytas, bet aš negavau paketą, tačiau,ką aš turėčiau daryti?

Prašome susisiekti su mumis iš karto ir paaiškinti savo problemą,mes padėsime jums gauti paketą.

Q:Mano pakuotėje susidūrė su anomalijos, transportuojant, ką aš turėčiau daryti?

Prašome susisiekti su mumis iš karto.Mes padėsime jums paklausti apie išsamios informacijos paketą, ir padėti jums išspręsti problemą.

GRĄŽINIMO POLITIKA

1.Jei nesate patenkintas savo pirkiniu, prašome susisiekti su mumis pirmą kartą.Grąžina yra leidžiama.Tai atsitinka tik per 7days po produktai yra gauta.

2.Jei jūsų pirkti yra pažeistas siuntimo pažangą, prašome susisiekti su mumis.Mes jums spręsti šias problemas kuo greičiau.

3.Mums reikia daugiau informacijos, taip pat.Grįžti informaciją, įskaitant laivybos sekimo numerį, konkrečias priežastis, dėl grąžinimo ir jūsų užsakymo ID yra reikalingi.

4.Visos grįžti pirkimas turi būti originalioje sąlygas.Ir mes nesame atsakingi už laivybos ir tvarkymo mokesčiai.Ačiū.

Atsiliepimai

Būti viena peržiūros

Palikite savo apžvalgą

Jūsų elektroninio pašto adresai nebus skelbiamas.Privalomi laukai yra pažymėti *

1 2 3 4 5