Aprašymas

Q: ar galiu pakeisti savo užsakymo info?Pvz., gauti adresą arba prekės perkamos?

A: Kad informacija negali būti keičiama po to, kai buvo pateikti.Prašome atšaukti savo užsakymą ir įdėti naują, jei užsakymo info yra neteisinga.Kitaip jūsų sklypo bus vežamos pagal pradinio užsakymo info.

Klausimas: Kodėl nėra mano kad vežamos iš Kinijos?

A: Jei nėra toliau sekimo informacijos po 10 dienų.Ji yra greičiausiai dėl to, vidaus laivybos problema.?Dėl papildomos paramos, susisiekite su mūsų klientų aptarnavimo.

Q: Kodėl mano sklypo vis dar "pristatymas"?

A: Tarptautinės siuntos gali būti laiko ir jūsų kantrybės, yra vertinama.Nesijaudinkite, jei matote, nr. atnaujinti apie savo sklypo.Mes naudojame Flymaster.lt laivybos metodus, kurie gali trukti nuo 15 iki 60 dienų.?Dėl papildomos paramos, susisiekite su mūsų klientų aptarnavimo.

Q: Kodėl aš gauti ir kitą produktą?

Prašome susisiekti su mūsų klientų aptarnavimo tiesiogiai dėl papildomos paramos.

Q: Kodėl gaunu tik 1 punktas), o keli buvo įsigyti pirmąją vietą?

A: Vieną užsakymą gali galbūt būti siunčiami per keletą sklypų, kurių kiekvienas jų unikalus sekimo numeris.Prašome stebėti juos, atsižvelgiant į konkrečius sekimo numerį (- ius).Prašome susisiekti su mūsų klientų aptarnavimo tiesiogiai dėl papildomos paramos.

Q: aš paspausti nuorodą "Patvirtinti Prekių, Gautų" iki sklypo yra gauta.Ką turėčiau daryti?

A: nesijaudinkite, jei jūs paspaudėte jis atsitiktinai.Jūsų sklypas yra vežamos greitu galima bet kokiu atveju.Tiesiog atlikite sekimo numerį atnaujinti.5-žvaigždučių apžvalga yra dėkingi gavę jūsų sklypą.

Q: Ką turėčiau daryti, jei mano, kad yra uždarytas?

A: pateikite naują siekiant užtikrinti sąskaitą ir mokėjimo būdą.

Q: Ką daryti, jei produktas negali būti naudojamas?

Prašome užtikrinti, kad produktas yra tinkamai naudojami pagal vartotojo vadovą.?Dėl papildomos paramos susisiekite su mūsų klientų aptarnavimo tiesiogiai.

Q: aš negavau sklypo dar, bet tai rodo "pristatyti" siekiant išsamiai puslapyje.Ką turėčiau daryti?

Prašome patikrinti su savo vietos po pirmosios už sklypas info.Dėl papildomos paramos, susisiekite su mūsų klientų aptarnavimo skyrių.

Q: Kodėl mano sklypo grįžo?

A: tai todėl, Kad gauna adresas ar telefono numeris yra neteisingas arba logistikos bendrovė negali laivo į savo adresą.?Prašome susisiekti su mūsų klientų aptarnavimo tiesiogiai, jei klausimas kartojasi.

2023 Vasaros Naujus Giminystės Drabužiui Laišką Grafiti Spausdinti Drabužių Rinkinį Berniukui, T-marškinėliai, Šortai Mergina Atsitiktinis Suknelė, Liemenė Vaikams Komplektai

Atsiliepimai

Tai plonas, purvinas audinio. Kelnės yra plačios, todėl jūs galite pamatyti, kelnaitės, kai tu sėdi Manau, kad turėtų pasirinkti, mano kelnaitės.
Sriegio nėra gerai tvarkoma, bet drabužiai yra geros.

Palikite savo apžvalgą

Jūsų elektroninio pašto adresai nebus skelbiamas.Privalomi laukai yra pažymėti *

1 2 3 4 5